18 Αυγ 2008

Η Νέα Δίαιτα της Κυβέρνησης: Πικρή Σοκολάτα Παυλίδη!

Δεν την χωνεύεις την πεθερά σου. Με τίποτα βρε αδερφέ. Σου κάθεται στο λαιμό, σαν ξεροτηγανισμένο καλαμαράκι, μέρες που 'ναι. Δεν ξέρεις ακριβώς το γιατί, αλλά δεν τη χωνεύεις! Και τι κάνεις; Την αποφεύγεις, πετάς καμιά εξυπνάδα - "τόσο νωρίς ήρθατε από το Ζούμπερι, μητέρα; Δε μένατε κανά μήνα ακόμα;" - και η ξινίλα σου τρέχει από τα μπατζάκια.
Κάπως έτσι νιώθει κι ο Καραμανλής, απίθανε ψηφοφόρε, με την κοινοβουλευτική του ομάδα. Τη βλέπει και αλλάζει γωνία. Μανώλης, Τατούλης, Λαμπρόπουλος, Παυλίδης, Μιχαλολιάκος. Για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, του κάνανε την κοινοβουλευτική ομάδα κυριακάτικο τραπέζι με την ακατανόμαστη. Την πεθερά σου ντεεε!

Μην αναρωτιέσαι γιατί δεν τους πετάει όξω από το μαντρί να τους φάει ο λύκος, κατά την Αβερώφεια ρήση (τι δεν την έχεις ξανακούσει;;; και τι κάνεις εδώ, χαζολογάς στο ίντερνετ;) . Την αγαπάει τη νύφη - την Κυβέρνηση ρε απίστευτε εκλογέα! - και δε γουστάρει να χαλάσει το "γάμο" του για μια νευρασθενική παλιόγρια. Εσύ δηλαδή που το παίζεις και μαγκίτης, γιατί δεν τη σκίζεις τη γάτα; Γιατί το λατρεύεις το γυναικάκι σου. Άσε που καμιά φορά η γριά σου πετάει και το δόλωμα " άμα κλείσω τα μάτια μου, το Ζούμπερι θα το γράψω στα παιδιά!". Και τσιμπάς εσύ. Και ψιθυρίζεις και το "αμήν Παναγία μου!" έτσι για το καλό. Κάπως έτσι, γίνεται και στη Νέα Δημοκρατία παλληκαρά μου. "Και τι καλός Πρωθυπουργός που είναι ο Καραμανλής", "Κι εγώ πιστεύω ότι μόνο ο Καραμανλής θα μας βγάλει από την κρίση" και τέτοια. Και η ζωή με τη φαρμακόγλωσση την πεθερά συνεχίζεται.

Μέχρι πότε όμως; Μη σκοτίζεσαι καλοκαιριάτικα. Σκέφτηκα εγώ για σένα. Όσο την πλειοψηφία - την εξουσία τουτέστιν - την έχει σίγουρη, τόσο καταπίνει τα φαρμάκια και υπομένει τη μαύρη του τη μοίρα. Καλά, μην το παίρνεις και τοις μετρητοίς ότι η μοίρα του είναι μαύρη. Για σένα το λέω, για να χαλαρώσεις. Κι εσένα αδερφέ, όσο δε σε κερατώνει το έτερον ήμισυ κάνεις την πάπια κι ακούς τη στρίγγλα να ωρύεται από το μέσα δωμάτιο: " Καλά βρε αχαΐρευτε, ούτε δυο ντομάτες δεν είσαι άξιος να φέρεις; Αχ που ξέπεσε η κορούλα μου...αχ!". Άπαξ και σε κερατώσει όμως το αγαπάκι σου; Δεν έχεις ράμματα για τη γούνα της "μαμάς"; Αν έχεις λέει...

Έτσι και με την Κυβέρνηση, αρχηγέ μου. Άπαξ και μηνύσουνε τα πρώτα κακά μαντάτα οι γκαλοπατζήδες, μαύρο φίδι που την έφαγε την κοινοβουλευτικοπεθεράκλα. Δε σου λέω τίποτα. Επίσης, δε σου λέω τίποτα για το ανάποδο! Να σου κάτσει εσένα κατάσταση και να φασωθείς με κανένα πιπίνι. Μη μου πεις ότι θα κάθεσαι και θ' ακούς μετά έστω και ανάσα από την "εξαποδώ". Τι σου λέω τώρα ε; Σου λέω ότι έτσι κι ο Καραμανλής τόχει δέσει για εκλογές - μην μου ξεχνιέσαι, στα λέγαμε εδώ (κάνε κλικ ντε να μορφωθείς!) - τότε τα πικρά σοκολατάκια του Παυλίδη είναι ικανός να τα τρώει πέντε-πέντε! Δίαιτα σου λέει μετά και αηδίες. Μωρέ άμα του δώσει την αφορμή η κακιά πεθερά -η κοινοβουλευτική ομάδα του, αντιληψία μου - τότε θαναι η καλύτερή του! Και το κοντεράκι του ηθικόμετρου θα μηδενίσει και θα δείξει πυγμή και προφίλ και την πλειοψηφία δε θα πάρει και από τον πανικό που θα πέσει, μονοκούκι θα πέσουνε τα ψηφαλάκια στις επόμενες Ευρω-Εθνικο-εκλογές!


Δεν υπάρχουν σχόλια: