14 Σεπ 2011

Απάντηση στο Γιώργο: Γιατί θα Πληρώσω Όλους τους Φόρους!

"υπάρχει Έλληνας, που δεν πιστεύει ότι μπορούμε; Ότι θα τα καταφέρουμε; Πιστεύει κανείς ότι η Ελλάδα δεν έχει πλουτοπαραγωγικές πηγές, ανθρώπινο δυναμικό και σημαντικές προοπτικές; Είμαι σίγουρος ότι δεν υπάρχει κανείς."


Ομιλία του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, 10 Σεπτεμβρίου 2011



Αγαπητέ μου Γιώργο,


Στο παραπάνω ερώτημα που έθεσες νομίζω ότι δεν περίμενες απάντηση καθώς θεωρείς την απάντηση δεδομένη ενώ θέλεις να πιστεύεις ότι θα βασίζεται κυρίως στον πατριωτισμό και λιγότερο στη λογική.


Σε πληροφορώ λοιπόν ότι η απάντηση δεν είναι καθόλου δεδομένη.


Λοιπόν Γιώργο εγώ μολονότι Έλληνας, δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε με τους όρους που υποθέτω ότι υπονοείς για να ορίσεις την επιτυχία. Θεωρώ ότι ως επιτυχία θεωρείς πως την επόμενη ημέρα της τρέχουσας κρίσης, θα απολαμβάνουμε εμείς και τα παιδιά μας ένα κράτος με αξιοπρεπείς παροχές, με δίκαιες κατανομές των βαρών, συνετό και χωρίς περιττές σπατάλες, σύγχρονο και φιλικό προς τον πολίτη και βεβαίως με βιώσιμο χρέος. Παράλληλα θα έχουμε μια οικονομία ανοιχτή, ικανή να προσφέρει θέσεις εργασίας, βιώσιμη και παραγωγική. Περίπου, αυτά υποθέτω ότι εννοείς.


Όχι λοιπόν δε θα τα καταφέρουμε. Και ξέρεις γιατί;


Διότι στα χέρια σου ως Πρωθυπουργός έχεις τα λάθος εργαλεία για να πετύχεις αυτό που υπόσχεσαι. Και στην αντίληψή σου έχεις τη λάθος κατεύθυνση, εντελώς αντίθετη προς αυτά που εκπληρώνουν τους όρους επιτυχίας.


Θα σου εξηγήσω με λίγα λόγια τι εννοώ.


Επιμένεις στην απόφασή σου να διατηρήσεις με χίλιες δυο δικαιολογίες ένα τεράστιο και πανάκριβο δημόσιο τομέα. Επιμένεις να διατηρείς ανεξαρτήτως των κρίσιμων συνθηκών μια σειρά από προνόμια προς συγκεκριμένες επαγγελματικές τάξεις αλλά και προς συγκεκριμένες ομάδες και θεσμούς. Επιμένεις να πιστεύεις πως το κράτος πρέπει να διατηρεί εταιρείες και επιχειρήσεις για να μπορεί να διορίζει, να σπαταλά, να κάνει κοινωνική πολιτική- δια του ρουσφετιού - εις βάρος όλων μας. Αυτά πιστεύεις.


Και μαζί με εσένα Γιώργο, το πιστεύουν βαθιά και πολλοί άλλοι. Οι Υπουργοί, οι Βουλευτές σου, τα στελέχη του κόμματός σου. Κι όχι μόνο αυτοί. Το πιστεύουν και στη Νέα Δημοκρατία, ο Σαμαράς αλλά και τα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης. Επίσης, το πιστεύουν βαθειά και πολλοί μέσα στην ελληνική κοινωνία.


Πιστεύουν δηλαδή, ότι αυτό που ευρύτερα λέμε «κράτος» ή «δημόσιο» με την πολύ ευρεία του έννοια, δεν πρέπει να αγγιχτεί έναντι οποιουδήποτε κόστους.


Αυτά περί αντίληψης. Έχεις όμως και τα λάθος εργαλεία. Ακόμη και να ήθελες να εφαρμόσεις ένα σχέδιο διάσωσης - έστω λανθασμένο - του δημόσιου τομέα, εις βάρος όλων των υπολοίπων, μαζί με τα προνόμια όλων εκείνων που έμμεσα ή άμεσα συνδέονται με το κράτος (που συμπεριλαμβάνει από τη φορολογική ασυλία της Εκκλησίας μέχρι την προστασία του επαγγέλματος των ταξιτζήδων ή των κομμωτριών) δεν μπορείς. Βασικά, έχω πεισθεί ότι δεν μπορείς να εφαρμόσεις κανένα σχέδιο γιατί δεν έχεις εκείνες τις δομές διοικητικές, κρατικές ή άλλες κι επίσης δεν έχεις ούτε τα στελέχη, κρατικά ή κομματικά ή πολιτικά, ώστε να μπορείς να εφαρμόσεις σοβαρά οτιδήποτε. Ούτε εσύ αλλά ούτε και οποιοδήποτε άλλο πολιτικό σχήμα εμφανισθεί, από Κυβέρνηση συνεργασίας μέχρι Κυβέρνηση ας πούμε Οικολόγων-Τσίπρα-Καρατζαφέρη! Μαζέψατε, συγκροτήσατε και εκθρέψατε ένα άχρηστο σύστημα ανθρώπων και δομών και τώρα που το χρειάζεστε για να σχεδιάσετε τη διάσωσή του δεν είναι σε θέση να σας βοηθήσει. Όπως δεν ήταν ποτέ σε θέση να βοηθήσει κανέναν! Ούτε τον πολίτη, ούτε τη χώρα!


Επειδή δεν έχεις άλλη λύση, μου ζητάς άκριτα φόρους, με αδέξιο αγενή και εσπευσμένο τρόπο, για να διασώζεις καθημερινά τον αγαπημένο σας - ως πολιτικό σύστημα - στρατό ψηφοφόρων.


Από την απέναντι πλευρά Γιώργο είμαι εγώ. Και σου δηλώνω ότι θα σου πληρώσω όλους τους φόρους που θέτεις μέχρι τελευταίο σεντ. Θα υποταχθώ σε οποιαδήποτε λογική ή παράλογη απαίτησή σου. Μολονότι όπως είπαμε δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Παράλογο; Όχι!


Εγώ Γιώργο - σε αντίθεση με το κράτος που διοικείς - είμαι συνεπής όχι από ανάγκη αλλά από πεποίθηση. Δεν θα με δεις σε καμιά πορεία, σε καμιά διαμαρτυρία σε καμιά αντίδραση, σε κανένα μπλοκ «αγανακτισμένων». Θα με δεις στα γκισέ της Εφορίας, της ΔΕΗ, του ΙΚΑ, των δεκάδων ταμείων που μου έχεις στήσει για να πληρώνω. Και θα πληρώσω. Ξέρεις γιατί; Γιατί μπορώ!


Σε αντίθεση λοιπόν με το συρφετό σου Γιώργο, είμαι νοικοκύρης, σοβαρός και εργάζομαι επίμονα και με οργάνωση. Δε χρωστάω, έχω προβλέψει για τις δύσκολες μέρες και αντέχω πολύ περισσότερο από αυτό που συγκροτήσατε όλες αυτές τις δεκαετίες και ονομάσατε «δημόσιος τομέας». Εγώ Γιώργο δεν κινδυνεύω από χρεωκοπία και απέχω πολύ από την έλλειψη ρευστότητας γιατί είμαι σοβαρός και σοβαρά διαχειρίζομαι τα δικά μου οικονομικά. Το δικό σου σύστημα κινδυνεύει.


Το σκεπτικό είναι ότι αφού δεν αλλάζεις ούτε κατ' ελάχιστο το σύστημα και αφού αυτό το σύστημα είναι ανίκανο, άχρηστο και καταστροφικό, τότε η διατήρηση αυτού του συστήματος μέσω της διαρκούς τροφοδότησής του και με το δικό μου χρήμα θα οδηγήσει τελικά στην κατάρρευσή του. Ξέρεις γιατί; Μα γιατί θα αυτό-καταστραφεί διότι δεν έχει την ικανότητα να διασώσει ούτε τον εαυτό του! Αφού λοιπόν έχετε αποφασίσει να διατηρήσετε ένα τέτοιο σύστημα εγώ θα σας βοηθήσω.


Για να στο θέσω απλά Γιώργο μου, εγώ απλώς θα κάθομαι σε μια γωνιά και θα βλέπω την κατάρρευση ενός συστήματος που ενώ θα μπορούσε να διασωθεί αλλάζοντας, τελικά δεν άλλαξε με δική σας ευθύνη. Εγώ από την άλλη θα σου έχω πληρώσει μέχρι και το τελευταίο σεντ όπως είπαμε όλων αυτών των φόρων που ζητάς. Και με το παραπάνω. Δε θα σε έχω δυσκολέψει ούτε κατ' ελάχιστο. Αντίθετα θα σε έχω βοηθήσει κιόλας! Θα έχω τηρήσει μέχρι κεραίας όλους τους άσχετους, παράλογους, αντιπαραγωγικούς, φορομπηχτικούς νόμους που ψηφίζεις. Και για να καταλάβεις, δε θα σου προτείνω ούτε ένα σημείο για να αλλάξεις. Θα έχω την ικανοποίηση ότι συμμετείχα με το δικό μου οβολό και τη δική μου θετική συμβολή εφαρμόζοντας όλα αυτά τα παράδοξα που υιοθετείς ή αποφεύγεις να υλοποιήσεις, στην αυτό-διάλυση ενός διεφθαρμένου, άδικου και πελατοκεντρικού δημόσιου τομέα.


Συνέχισε λοιπόν Γιώργο αυτό που κάνεις. Και εσύ αλλά βεβαίως και οι υπόλοιποι συμμέτοχοί σου. Εγώ θα είμαι εδώ για να σας στηρίζω!





Δεν υπάρχουν σχόλια: